ارسال محصول

نحوه ارسال محصولات به چه صورت است؟

ارسال محصولات برای افرادی که در تهران هستند از طریق پست و ارسال پیک است. ارسال شهرستان نیز از طریق شرکت های پستی و یا باربری امکان پذیر است. لازم به ذکر است که مرسولات به خواست مشتریان عزیز به صورت هوایی نیز قابل ارسال هستند.

آیا ارسال بین الملی هم دارید؟

امکان ارسال بین المللی با پرداخت هزینه از طرف خریداران امکان پذیر است.

مدت زمان دریافت محصول چند روز هست؟

زمان دریافت مرسولات با توجه به میزان ترافیک کاری متفاوت است. ارسال مرسولات در تهران بین ۱ تا ۲ روز کاری و شهرستان ها بین ۲ تا ۴ روز کاری است.

پرداخت

نحوه پرداخت مبلغ سفارش چگونه است؟

پرداخت مبلغ درب منزل و پس از تحویل کالا صورت می گیرد.

آیا پرداخت آنلاین قابل اطمینان هست؟

پرداخت هزینه کمحصول هم به صورت آنلاین و هم پس از دریافت کالا امکان پذیر است.

تعویض محصول

آیا امکان تعویض محصول وجود دارد؟

تعویض کالا تنها پس از تحویل مرسوله از پیک و یا اداره پست و بررسی آن امکان پذیر  است. بنابراین توصیه می کنیم ابتدا محصولات را بررسی بفرمایید و بعد نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید.

آیا امکان بازگرداندن محصول وجود دارد؟

در صورت از بین رفتن کالا و تنها تا زمانی که پیک و یا کارمند پست حضور داشته باشند، می توانید نسبت به بازگرداندن مرسوله اقدام فرمایید.

برای ثبت سفارش باید در سایت عضو شد؟

برای ثبت سفارش تنها به شماره واتساپ و یا تلگرام پیغام دهید.

آیا امکان رهگیری سفارش وجود دارد؟

در صورتی که محصول با پیک ارسال شود، شماره تماس آن در اختیار مشتری قرار می گیرد و در صورت ارسال مرسوله به شهرستان کد رهگیری و بیجک را در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد.

برای بازگرداندن محصول به کجا مراجعه کنم؟

برای بازگرداندن محصول باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید، تا در صورت نیاز در لحظه به پیک و یا کارمند پستی تحویل دهید تا بازگردانده شود.

 

 

بروزرسانی …
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.